Επιστροφές προϊόντων
Έχετε το δικαίωμα να μας επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, χωρίς να υποχρεούστε να μας γνωστοποιήσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους, μαζί με τη συσκευασία τους και τα έγγραφα που τα συνοδεύουν (απόδειξη αγοράς, εγγύηση κ.τ.λ.). Για επιστροφές προϊόντων επικοινωνήστε μαζί μας στο email: info@margaritari.gr.
Δικαίωμα αλλαγής
Έχετε τη δυνατότητα αλλαγής του προϊόντος εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του με οποιοδήποτε άλλο κόσμημα της αρεσκείας σας, ίδιας αξίας με το πρώτο ή μεγαλύτερης. Επιβαρύνεστε με τα έξοδα επιστροφής κι αποστολής του προϊόντος που αντικαταστάθηκε.
Δικαίωμα υπαναχώρησης
Σε περίπτωση επιστροφής κάποιου προϊόντος και μη αντικατάστασής του με κάποιο άλλο, η εταιρία θα καταβάλλει το ποσό της παραγγελίας σας εντός 14 εργάσιμων ημερών από τη μέρα παραλαβής του στον τραπεζικό σας λογαριασμό, υποδεικνύοντας απλώς το IBAN του λογαριασμού σας, χωρίς να επιβαρυνθείτε με οποιαδήποτε δαπάνη εκτός από τα έξοδα επιστροφής.
Οι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο αν:
1. Το ειδικό καρτελάκι της εταιρείας Margaritari.gr (Guarantee) δεν έχει αφαιρεθεί από το κόσμημα ή καταστραφεί με τον οποιοδήποτε τρόπο.
2. Το προϊόν δεν έχει φορεθεί περαιτέρω της δοκιμής.
3. Το προϊόν βρίσκεται μέσα στη συσκευασία του και στην κατάσταση που σας παραδόθηκε.
4. Επιστραφούν όλα τα συνοδευτικά του προϊόντος όπως κουτί, εγγύηση, δελτίο αποστολής και απόδειξη αγοράς καθώς αποτελούν μέρος του προϊόντος.
5. Είναι καλά συσκευασμένο ώστε να μην υποστεί φθορές κατά τη μεταφορά του.
Κοσμήματα που επιστρέφονται και δεν πληρούν τους παραπάνω όρους και προϋποθέσεις επιστροφής προϊόντων δεν θα γίνονται δεκτά και θα επιστρέφονται στον παραλήπτη με δική του χρέωση.
Κοσμήματα τροποποιημένα όσον αφορά το σχέδιο, το μέγεθος, το μήκος κτλ. σύμφωνα με εντολή του πελάτη δεν επιστρέφονται.
Το Margaritari.gr δε φέρει καμία ευθύνη για τυχόν απώλεια ή φθορά του προϊόντος κατά τη μεταφορά της επιστροφής.
Το Margaritari.gr έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν ελλιπή-κατεστραμμένα